اجاره سند چرا و چگونه انجام میشود؟

معمولا شنیده ایم که سند را می توان به عنوان ضامن برای دریافت وام بانکی و یا تسهیلات آزاد و خرید کالا و یا ضمانت نامه بانکی و یا تضمین جهت فروشگاه های بزرگ و معتبر و هایپر استار ها در رهن و گرو بانک و افراد حقیقی و حقوقی استفاده می کنند در این مقاله قصد داریم نکاتی در خصوص این مسئله بیان کنیم .

تشریح اجاره سند 

سند همان برگ مالکیت یک ملک است که به صورت منقول و غیر منقول که در دسترس است برخی افراد سند خود را برای موارد مختلف اجاره می دهند اینگونه هم خود صاحب سند سودی دریافت می‌کند و هم شخصی که سند را اجاره گرفته و باید طبق توافق مبلغی را به صاحب سند پرداخت کند این گونه امر اجاره سند می تواند برای چه مواردی استفاده شود بستگی به شرایط دارد به عنوان مثال ممکن است برای عناوین زیر کاربرد داشته باشد و سند برای کل ایران از جمله شهرهای تهران ، کرج ، مشهد ، شیراز ، اصفهان ، زنجان ، بوشهر ، یاسوج

اهواز ، اردبیل ، تبریز ، ارومیه ، کردستان ، کرمانشاه ، سمنان ، قزوین ، همدان ، کرمان ، بندرعباس، کیش ، یزد ، اراک ، خرم‌آباد ، سیستان و بلوچستان ، مازندران ، گیلان ، بندر انزلی ، گلستان ، خراسان رضوی ، چابهار ، می باشد .

برای تضمین گرفتن وام بانکی از بانکها سراسر کشور

جهت اخذ تسهیلات و وام آزاد شخصی از دفاتر خصوصی

سند برای گرو گذاشتن در سراسر کشور

سند برای افراد ممنوع الخروج و بابت بدهی دارایی

سند برای گرفتن ضمانت نامه بانکی از بانک های سراسر کشور

سند برای خرید کالا از فروشگاه ها و کارخانه های تولیدی

 در تماس موارد مذکور اگر شخص خود دارای سند نباشد ناچار

است که پیگیر اجاره سند باشد تا بتواند مسئله خود را حل کند.

 

آشنایی با قوانین اجاره سند

اجاره سند برای وام در اهواز، کرمان ، اصفهان ، شیراز ، تبریز ، مشهد (اجاره سند در کرج)

اجاره سند در کرج   سند اجاره ای کرج

وقتی که شخصی ناچار باشد وثیقه ای برای ضمانت ارائه دهد و میزان وثیقه تعیین شده باشد اما شخص به آن میزان وثیقه دسترسی نداشته باشد و همچنین موفق به دریافت آن از اطرافیان خودش نشود مجبور است رو به اجاره سند بیاورد. اما انجام این امر مستلزم رعایت بر فی شروط است در صورتی که از آنها آگاه نباشد ، ممکن است هزینه‌های اضافی بابت این مسئله از شما بگیرند.

 برای اجاره وثیقه باید به مراکز معتبر که در سراسر کشور دارای دفاتر عامل می‌باشند مراجعه کرد و به روش های استاندارد صورت گیرد علاوه بر این مراکز باید دارای هزینه‌های

تعریف شده بر اساس قانون و عرف جامعه باشند .

بررسی چگونگی تعیین هزینه اجاره سند 

 تخمین هزینه اجاره سند به عواملی مانند نوع و ارزش سند و نیز مدت زمان مورد نظر برای اجاره بستگی دارد . معمولاً مراجع و یا افرادی که سند مورد نیاز را تهیه می‌کنند درصدی بین ۱۰ تا ۱۲ را برای خود و درصدی بین ۴ الی ۸ درصد را برای صاحب سند در نظر می گیرند . البته این درصد ها با توجه به مدت اجاره و نیز مبلغ متغیر می باشد .

 معرفی شرایط اجاره کردن سند ملکی

نکته مهم و قابل توجه که شرط اصلی در این زمینه می باشد این است که نباید برای اجاره وثیقه به هر شخص یا مرکزی مراجعه کنید و یا به مراکز اشخاص معتبر را شناسایی کرده و آنها را جستجو کنید و به آنها رجوع کنید.

اجاره سند برای دریافت وام 

هستند افرادی که به دلایل گوناگون درصد دریافت تسهیلات از منابع بانکی دولتی یا غیر دولتی می باشند از این گروه از تعداد کسانی که ضمانت کافی برای ارائه به بانکها را در اختیار ندارند کم نیست یکی از راه های مرسوم تهیه ضمانت ملکی از کارگشایی ها است که به همین منظور فعالیت می نمایند.

 این روزها اگر نیازمندی روزنامه‌ها مانند همشهری را ورق بزنید و یا در بخش جستجوی سایت گوگل کلمه ( سند اجاره ای ) و یا ( اجاره سند) برای دریافت وام تایپ کنید. آگهی های بسیاری می بینید که افراد و شرکت‌ها با گرفتن درصد هایی حاضر به اجاره سند ملکی خود و افراد می شوند سند اجاره ای به مدت ۵ سال برای تسهیلات بانکی در شهرهای اصفهان ، ایلام ، بجنورد ، شهرکرد، قم ، بوشهر ، بیرجند به قیمت توافق شده و تهیه سند برای وام اجاره سند از یک میلیارد تا ۱۰۰ میلیارد فوری با تامین ضامن و کارمزد مناسب  روی دیوار ورودی پاساژ  در شمال میدان هفتم‌تیر ، کمی مانده به درهای شیشه‌ای برگ سفید رنگ خط داری شبیه برگه های دفترچه های مشق نصب شده است که روی آن نوشته شده به یک سند برای اجاره نیازمندیم. در تماس با این تلفن آقای پشت خط تلفنی با صدای کلفت ولی به نظر خسته دارد می‌گوید سندی احتیاج دارد که حداقل ۵۰۰ میلیون تومان قیمت داشته باشد.

اجاره سند برای وام در اهواز، کرمان ، اصفهان ، شیراز ، تبریز ، مشهد

اجاره سند در کرج   سند اجاره ای کرج

و ادامه می دهد سند شما را فقط دو سه ماه احتیاج دارم ولی پول زیادی ندارم شریک شوهرم می‌خواهد وام بانکی بگیرد و خودش سند ملکی ندارد و حالا ما نیاز به سند مسکونی با پایان کار در مراکز استان‌ها داریم به خدا دوتا بچه داریم و به این وام بانکی نیاز داریم اما تا حالا هر کجا بگید رفتم ولی سند نتوانستم پیدا کنم هیچ کس راضی نمی شود سفته و چندین میلیون تومان پول می خواهد که ما نداریم.

مشکل پیدا کردن سند این روزها نه تنها مشکل این آقا که به چالشی رایج جدایی بسیاری از افراد جامعه تبدیل شده است و برای هر کاری از گرفتن وام تا دریافت بورسیه تحصیلی و ویزا گرفتن سند لازم است .

در تماس با یکی از متقاضیان دریافت سند پشت تلفن با صدای گرفته و از خواب بیدار شده می گوید آگهی اجاره سند برای چند ماه پیش بود اما در نهایت نتوانستم سند پیدا کنم برای زدن شرکت و راه اندازی کار می خواستم وام بگیرم اما به هر دری زدم در نهایت نشد من هم بیخیال شدم او می گوید البته سند بود

ولی باید کلی پول برای اجاره پرداخت می‌کردم از طرفی هم باید کلی سود بانکی می‌دادم به همین خاطر صرفه اقتصادی نداشت و زدن شرکت را بوسیدم گذاشتم کنار .

در تماس با یکی از شرکت‌هایی که اجاره سند می‌داد خانمی پاسخگویی تلفنی که دوست ندارد نام خود را اعلام کند درباره جزئیات کار شرکت هایی که سند و ضامن اجاره می‌دهند می‌گوید پیدا کردن سند ملکی برای گرو گذاشتن و در رهن بردن برای بسیاری از افراد تقریباً غیر ممکن است.

 

اجاره سند برای وثیقه

اجاره سند برای وام در اهواز، کرمان ، اصفهان ، شیراز ، تبریز ، مشهد

اجاره سند در کرج   سند اجاره ای کرج

به همین خاطر  راه اندازی شده اند تا تامین سرمایه و اسناد لازم را برای افراد بر عهده بگیرند او با اشاره به اینکه شرکت آنها چندین سال است این کار را انجام می دهد و کسی که می‌خواهد سند اجاره کند و کسی که می‌خواهد سند اجاره بدهد مطمئن شود کاری پیش نمی برد و افراد را به ما معرفی نمی‌کند این کار بسیار حساس است وقتی کسی سند ملکی برای اجاره می آورد اول از سازمان اسناد و املاک استعلام می‌کنیم تا سند درست باشد و در طرف مقابل هم

تا افراد سفته وضمانت نامه های لازم را برای اجاره سند  نیاورند به کسی معرفی شان نمی کنیم در واقع کارگشایی ها اجاره سند نقش واسطه را دارند و با اجاره سند از دیگران آن را با گرفتن درصد به نفر بعدی اجاره می دهند.

 در تماس با یکی دیگر از کارگشایی ها که اجاره سند می‌دهد کارمند پاسخگویی تلفنی می‌گوید ما کاتالیزور هستیم باید علاوه بر پیدا کردن مشتری ، رضایت افراد را هم برای اجاره دادن سندهای ملکیشان جلب کنیم ماشاالله در

این کشور افرادی که تعدادی سند در گاوصندوق هایشان دارند و خاک می‌خورد زیاد است و فقط باید اعتماد این افراد را جلب کرد در سایت یکی از کارگشایی های اجاره سند برای تشویق افراد به اجاره سند ملکی خود نوشته شده از سند منزل خود نیز درآمد کسب کنید و نظریه شرایط اقتصادی کشور افزایش روز افزون هزینه‌ها بهترین راهکار برای پوشش هزینه ها و جلوگیری از کاهش سطح رفاه خانواده و بهره گیری از تمام سرمایه های منقول و غیر منقول جهت

افزایش درآمد است که یکی از این منابع جهت کسب درآمد اسناد مالکیت منزلی است که در آن ساکن هستید و اکثر افراد جامعه از نحوه بهره مندی از مزایای آن بی اطلاع هستند.

چه مواردی در زمان اجاره دادن و اجاره کردن سند باید رعایت کرد.

نکات کلیدی که مالکین اسناد اجاره ای باید بدانند برای اجاره سند چه مبلغ کارمزدی باید در نظر گرفت کارگشایی خیراندیش صادق آمادگی دارد مشاوره های خود را به صورت رایگان در اختیار عزیزان قرار دهد. سند ملکی با پایان کار را با بیشترین قیمت اجاره دهد.

 

اجاره سند برای وام در اهواز، کرمان ، اصفهان ، شیراز ، تبریز ، مشهد

اجاره سند در کرج   سند اجاره ای کرج